Re: Wyszukiwanie duplikatów

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 18:42:03 MET

Sempiterna pisze:

> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
>>
> (ciach)

> Wydaje mi się, że całkiem spore, acz niedocenione możliwości, ma Total
> Commander.
> Z tym, że nie sugeruj się Menu > Plik > Porównaj według zawartości, bo
> to jest tylko na prostsze porównania, ale jest znacznie lepsze narzędzie
> - synchronizator katalogów - Menu > Polecenia > Synchronizuj katalogi.
> Narzędzie to ma jednak bogatsze możliwości, niż tylko synchronizacja,
> posługuję się nim, gdy muszę np. porównać dwa drzewa katalogów po
> [...]
super narzędzie, nie sadziłem ze TC ma takie narzędzie. Ma jedna ono
jedna wadę - nie grupuje wedle katalogów tylko wyświetla poszczególne
pliki, znacznie łatwiej by byo gdyby wyświetlał tylko same ścieżki bez
poszczególnych plików bo tak to sie moge zachetac odznaczać każde grupę
plików po koli jeśli znalazł mi 26 000 duplikatów.

Raczej było by to wskazane ponieważ przenosiłem całe grupy katalogów z
podkatalogami i nic w nich specjalnie nie zmieniałem żeby nadpisał na
istniejącą strukturę folderów i znalazł podobne struktury w innym
miejscu i wskazał ze od tego do tego folderu masz duplikat.

Generalnie narzędzie dobre ale wybitnie czasochłonne no i można stracić
rachubę.
można zrobić taki układ:
Jeśli jest na dysku A to usuń z dysku B?