Re: pytanie o program

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 19:12:20 MET

On Sun, 22 Feb 2009 04:00:55 -0000, "tg" <aa@bb.cpl> wrote:

>Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości
>

>przeczytalem dyskusje i ni chu chu nie rozumiem o co ci chodzi...

moj pierwszy post powinien wyjasnic ci wszystko. reszta dyskusji byla
zupelnie zbedna i nie na temat.

>moze wesprzyj sie przykladem albo oswiec co chcesz osiagnac
>jezeli chcesz miec to w konkretny sposob sformatowane, o pewnej
>zadanej wielkosci zarowno listy jak i wyrazow, zlozone z odpowiednich
>slow o zadanej dlugosci to sie okresl bo jezeli faktycznie ma
>to byc na zasadzie - polski lub angielski, rzeczowniki lub czasowniki
>to stanowi to juz pewien problem

a gdzies ty to wszystko wyczytal, ze taskie sa moje oczekiwania?
sadze, ze Konrad namieszal, a ty sie dales w to wciagnac i obydwaj
niepotrzebnie robicie z igly widly.

>narazie tak jak ci Konrad pisal, wynika ze potrzebujesz gotowa liste

efektem dzialania programu ma byc gotowa lista, owszem i tylko to nie
interesuje. pisalem juz. na podstawie jakiego zbioru wyrazow
istniejacych w danym jezyku, ten program liste te dla mnie wygeneruje
mnie zupelnie nie interesuje.

>jak np jakis slownik do bruteforce czy sprawdzanie pisowni z OO
>i jeden z dziesiatkow programikow ktory ci z niej wyciagnie slowa

to podaj moze ten program jeden z tych dziesiatkow. a nuz sie nada.

widac, ze tez nie zrozumiales moejego pierwszego postu, wiec tlumacze
jeszcze raz. najprosciej jak potrafie.

wypijam kawet. zasiadam. wlaczam komputer. sciagam instalke,
ewentulanie kupuje program i sciagam. instaluje program. na desktopie
robi mi sie ikonka. klikam na nia. pokazuje mi sie interface, na
ktorym moze byc _tylko_ (dla uproszczenia zrezygnowalem juz wczesniej
z dzielenia wyrazow na czesci mowy) jedno male pole do wypelnienia:
ilosc wyrazow. wpisuje tam cyfre lub liczbe jaka mi sie wymysli np.
220. klikam enter. pojawia sie drugie okienko z kolumna o 220 liniach,
w kazdej inny, dowolny, ale stniejacy w jezyku wyraz. w menu znajduje
opcje print. drukuje. zabieram kartke ze soba.

to wszystko czego oczekuje. czy to jest wystarczajaco jasne?

 czy nadal bedziecie mi wciskali slowniki i inne bazy danych, kiedy
juz kilka razy pisalem, ze nie mam zamiaru sam programu pisac. jakbym
mial taki zamiar, to nie uderzal bym z tym na grupe o systemie (co i
tak moj post jest drobnym NTG, ale ze program ma byc pod windows) ale
na ktoras dotyczaca jezykow programowania, prawda? <rs>