Re: czy niedorobki w sp3 dla xp

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 18:34:16 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gns15f$b8q$1@inews.gazeta.pl...
> czy jest jakas obiektywna,bez emocji wiedza o tym, czy:
> - sp3 jest OK service packiem dla xp, zadnych powszechnych problemow z
> xp po
> dodaniu sp3

U mnie. Nawet zintegrowałem SP3 z instalką.
Jedyna wyraźna zmiana, to to, że Konsola Zarządzania Microsoft jest
bardziej wyczulona na nieprawidłowości w przystawkach... ale to się
jedną opcją taki alarm ptaszy - i wszystko gra. Oczywiście, po
sprawdzeniu, że po zignorowaniu alarmu wszystko gra. U mnie grało, więc
zaptaszyłem "na zawsze" - i działa. (Z programem Diskeeper7).

> - jest wrecz przeciwnie - maja tutaj racje:

Nie mam teraz za bardzo czasu zajrzeć, później to zrobię... w każdym
razie pierwszy raz, jak tego dotknąłem, to też miałem problemy... Za
następnymi razami już gralo. Nawet na tym samym sprzęcie.

--
D4