jak przenieść pocztę z vista do vista ? przeinstalowanie systemu.

Autor: mirek <mirek8834_at_op.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 11:38:23 MET

mam lapka na którym jest VHB, ale po 1,5 roku pracy coś zaczął szwankować,
wywala się IE, mieli dyskiem, a że to HP to dużo jest śmieciowego softu HP,
którego nie wywaliłem,
pomyślałem że postawię ją od nowa na tym lapie, jako że mam dyski z systemem
i drverami.
poza tym jakiś dziwny podział partycji jest.

mam pytania:
- jak prznieść pocztę ?
czy skopiować żywcem katalog users\dom\appdata\local\microsoft\windows mail\
ze starego na płytkę a potem do nowego z płytki ?
i zaimportować wyeksportowane kontakty ?
a czy będę miał reguły wiadomości i strukturę katalogów poczty ?

- czy będe musiał aktywować jakoś tą nową postawioną vistę ?

dzięki i pozdrawiam !