Re: jak przenieść pocztę z vista do vista ? przeinstalowanie systemu.

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 12:01:01 MET

Użytkownik "mirek" <mirek8834@op.pl> napisał w wiadomości
news:gnjcrr$1ko2$1@news.mm.pl...

> mam lapka na którym jest VHB, pomyślałem że postawię ją od nowa
> mam pytania:
> - jak prznieść pocztę ?
> czy skopiować żywcem katalog users\dom\appdata\local\microsoft\windows
> mail\

Ja do tego polecam wbudowany w system migwiz.exe "Łatwy transfer w systemie
Windows". Wejdź w opcje zaawansowane i zaznacz _tylko_ pocztę interesującego
cię uzytkownika (trzeba się do niej dokopać, bo opcji tam mnóstwo). Windows
zrobi ci skompresowany obraz tej poczty w pojedynczym pliku. Potem z niego
na innym systemie importujesz z pomoca tego samego migwiz.exe

pzdrw
gl12d4