Re: jak przenieść pocztę z vista do vista ? przeinstalowanie systemu.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 21:04:35 MET

Dnia Thu, 19 Feb 2009 11:38:23 +0100, mirek napisał(a):

> mam lapka na którym jest VHB, ale po 1,5 roku pracy coś zaczął szwankować,
> wywala się IE, mieli dyskiem, a że to HP to dużo jest śmieciowego softu HP,
> którego nie wywaliłem,
> pomyślałem że postawię ją od nowa na tym lapie, jako że mam dyski z systemem
> i drverami.
> poza tym jakiś dziwny podział partycji jest.
>
> mam pytania:
> - jak prznieść pocztę ?
> czy skopiować żywcem katalog users\dom\appdata\local\microsoft\windows mail\
> ze starego na płytkę a potem do nowego z płytki ?

Tak.

> i zaimportować wyeksportowane kontakty ?

Kontakty są w folderze \Contacts w profilu użytkownika. Nie trzeba ich
jakoś szczególnie eksportować, wystarczy je także przekopiować.

> a czy będę miał reguły wiadomości i strukturę katalogów poczty ?

Struktura pojawi się automatycznie, a regułki i inne takie będziesz miał
jak wyeksportujesz sobie klucz rejestru
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows Mail.

> - czy będe musiał aktywować jakoś tą nową postawioną vistę ?

Tak, będziesz musiał. Masz na to 30 dni, lub jeśli chcesz, więcej.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/