Re: Virtual machine PC 2007 i mysz.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 10:32:22 MET

Dnia Wed, 18 Feb 2009 07:31:00 +0100, Robert Winkler napisał(a):

> Co to jest dyskietka Cichego? Kto To jest Cichy?

Cichy Boot Disk, wpisz to w Google :) Fajna rzecz z okresu kiedy kompy
jeszcze miały napęd floppy. Ale ja nie o tym. Widzę że instalowałeś win7.
To mi powiedz czym ryzykuję instalując go sobie (build 7000) na wydzielonej
na dysku partycji. Czy grzecznie się zapyta gdzie ma się zainstalować, co z
uruchamianiem innych systemów czy zarządzi po swojemu na nic nie patrząc?
Mam na dysku w tej chwili XP oraz dwa linuksy, uruchamiane poprzez
windziany boot.ini i wolałbym by mi nie namieszał.
A w przypadku kiedy bym go zainstalował na dodatkowym oddzielnym dysku i
uruchamiał poprzez wybór dysku butowania w biosie? Będzie się czepiał OS-ów
z głównego dysku?

--
Jacek