Re: Virtual machine PC 2007 i mysz.

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 11:13:36 MET

> [...] Widzę że instalowałeś win7.
> To mi powiedz czym ryzykuję instalując go sobie (build 7000) na
> wydzielonej
> na dysku partycji. Czy grzecznie się zapyta gdzie ma się zainstalować, co
> uruchamianiem innych systemów czy zarządzi po swojemu na nic nie patrząc?
> Mam na dysku w tej chwili XP oraz dwa linuksy, uruchamiane poprzez
> windziany boot.ini i wolałbym by mi nie namieszał.
> A w przypadku kiedy bym go zainstalował na dodatkowym oddzielnym dysku i
> uruchamiał poprzez wybór dysku butowania w biosie? Będzie się czepiał
> OS-ów
> [...]

Nigdy nie instalowałem Win7 jako drugiego systemu na komputerze.
Były to tylko maszyny wirtualne oraz świeże instalacje na laptopie.
W przypadku maszyny wirtualnej niczego nie zmieniałem, pozostawiając
domyślne opcja,
na laptopie z poziomu instalatora usunąłem wszystkie partycje pozostawione
przez producenta
i wskazałem instalatorowi niespartycjonowany dysk jako miejsce instalacji.
W obu przypadkach nie było najmniejszych problemów z instalacją lub
działaniem systemu.

--
Pozdrawiam