Re: W obronie Internet Explorer

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 20:12:13 MET

news:1h5dd40owq1t8.dlg@kwinto.prv...
> Ma to spory wpływ na czas oczekiwania przy powrocie ze
> zminimalizowania
> na pierwszy plan. Poza tym, w Operze zwykłem mieć otwartych 30-40
> stron
> jednocześnie. Nawet nie chcę sprawdzać, jak by się IE zachowywał przy
> takiej ilości okienek.

To jeszcze zależy, czy otworzysz rzeczywiście nowe okienka, czy w jednym
okienku otworzysz wiele zakładek...
Zresztą... wykonałem właśnie próbę, z tej strony -
http://www.grzegorz.net/testy, otwarcia 200 okienek. Łącznie otworzyło
się 85 okienek IE (8RC1), system zdeczka przymulił... i nic się złego
nie stało.
Ćwiczyłem kiedyś próby z Fx, 200 okienek, jak dałem, żeby otwieralo w
zakładkach, nic się złego nie działo. Próba otwierania każde w osobnej
instancji niekoniecznie się dobrze kończyła, dla Fx oczywiście, dobrze,
że to nie był W9x... bo i system miałby nieciekawie.

--
D4