Re: W obronie Internet Explorer

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 21:06:50 MET

Dnia Wed, 4 Feb 2009 20:12:13 +0100, Sempiterna napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> To jeszcze zależy, czy otworzysz rzeczywiście nowe okienka, czy w jednym
> okienku otworzysz wiele zakładek...
> Zresztą... wykonałem właśnie próbę, z tej strony -
> http://www.grzegorz.net/testy, otwarcia 200 okienek. Łącznie otworzyło
> się 85 okienek IE (8RC1), system zdeczka przymulił... i nic się złego
> nie stało.
> Ćwiczyłem kiedyś próby z Fx, 200 okienek, jak dałem, żeby otwieralo w
> zakładkach, nic się złego nie działo. Próba otwierania każde w osobnej
> [...]

No ciekawe, ciekawe. Otworzyłem do testów w oknie IE7 dokładnie ten sam
zestaw 40 kart, co w Operze. Zajętość pamięci okazała się niemal taka
sama, w granicach błędu. Pracuje się normalnie, ale mniej wygodnie niż w
Operze; brakuje mi listy okienek spod Ctrl+Tab oraz podglądu zawartości
kart po najechaniu na nie myszą, bez otwierania. Niepokoi mnie jedynie
liczba otwartych uchwytów, która w IE jest blisko 10 razy większa niż w
Operze: w Process Monitorze parametr Handles Opera 638/IE 5632, GDI
handles 1098/3579, USER handles 359/2685.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/