Re: W obronie Internet Explorer

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 19:45:21 MET

Dnia Wed, 4 Feb 2009 19:36:12 +0100, MS napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Z tymi zasobami to jest tak ze ile by IE nie zeżarł to i tak przy
> dzisiejszych pojemnosciach RAM zainstal. w pecetach ,nie odgrywa to wiekszej
> roli. Obecnie mam "zaledwie" 2 GB RAM i przy korzystaniu tylko z samej
> przegladarki jesli pożre 200 MB RAM przy otwartych wielu stronach to coz to
> jest? :)

Ma to spory wpływ na czas oczekiwania przy powrocie ze zminimalizowania
na pierwszy plan. Poza tym, w Operze zwykłem mieć otwartych 30-40 stron
jednocześnie. Nawet nie chcę sprawdzać, jak by się IE zachowywał przy
takiej ilości okienek.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/