Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 20:11:27 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gmafhd$5e5$1@inews.gazeta.pl...
> zebym dobrze zrozumial:
> model > strona producenta > widze,ze wymalowal,ze ma sterowniki do XP [na
> przyklad] dla tego modelu - i co to dla mnie znaczy w praktyce? Jak mam je
> dostarczyc plycie instalacyjnej XP, by nie zdechla w polowie instalacji?
> zintegrowac? nlite? o to dokladnie chodzi?

mozesz zintegrowac, mozesz kupic za 30 pln stacje dyskow na usb, mozesz
wyciagnac dysk z lapa, zgrac instalke na dysk i zintegrowac stery...

mozliwosci jest od groma

pytales jak miec 100% pewnosci ze xp pojdzie, odpowiedz brzmi:

jezeli producent udostepnia sterowniki do xp dla danego modelu laptopa
to mozna zalozyc ze nie robi tego dla jaj, tylko xp da sie na tym uruchomic
(pokonujac ew. takie czy inne problemy)