Re: W obronie Internet Explorer

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 11:34:56 MET

Jacek Kalinski in news:slrngohhrq.a8q.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl
[............]

dzialają także inne strony, powiedzialbym - _wszystkie_ , takze te
"okropnie" źle pisane i to sprawa zasadnicza dla oglądu sieci :)
A jesli activeX niebezpieczne dla kogoś - mozna na stałe zablokować. Taka
prawda.
A jak komu funkcjonalnosc opery i innych podoba się - ma dla IE
maxthona,avant browsera z identycznymi funkcjonalnosciami i do tego z
wszelkimi mozliwosciami podrecznej blokady tego, co uwaza sie za
niebezpieczne dla IE.