Re: plik ntbtlog jakis chudy jest....

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 23:52:50 MET

goomish in news:17cs186o3nscz.dlg@fqdn.goomisha.pl

pomyslalem, ze moze jednak oni tym swoim softem zbieraja (w XP) ntbtlog.txt
tak,ze zawiera czasowe delays,a nie prostym f8 i w boot poleceniem by
rejestrowac czasy, bo - jak piszesz,a ja nie mam xp - w takim prosto
robionym logu nie ma i przy xp zapisanych opoznien.
Pisza mi bowiem tak, jakby faktycznie swoim softem dostawali log:

"...It's impossible. Since Windows 2000 changed the drivers startup
sequence. Windows loads drivers in several threads and now we could not get
the delay simply. We use WMI for detecting approximate delays in BootLog XP.
But WMI kernel logger doesn't exist in W2K.
Sorry.
It's possible in XP, 2003."

czyli nawet jesli softem,to dla mnie bezuzuteczne, mam tylko w2k,a gdy
bedzie xp,to bedzie free bootvis :)