Re: access point odbiór i nadawanie w jednym

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 21:31:59 MET

Tego oto dnia 2009-01-30 13:26, Niejaki/a pabi@poczta.onet.pl bedac w
stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Ale nie widze w tym nic złęgo że zapytałęm tutaj,

wiec masz okazje zobaczyc:
http://rtfm.bsdzine.org/#wybierz

> naparwde jak mi sei otwarłą
> strona tamtego forum to mi sie wyswietliła strona i zero postów.

naprawde?
http://groups.google.pl/group/pl.comp.sieci.bezprzewodowe/topics
http://groups.google.pl/group/pl.comp.sieci/topics

> A jaka jest kara za pisanie NTG ? Biczowanie czy 2 lata w zawieszeniu ?

http://rtfm.killfile.pl/#lajza

I nie wsciekaj sie, przeczytaj linki. Dla Twojego i naszego dobra ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --