Profile mobilne nie sa zapisywane na serwerze

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 19:01:24 MET
Message-ID: <slrngo6g7p.q3u.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Problem jest dosyć popularny, ale nigdzie nie ma skutecznego rozwiązania.
Stacje robocze XP Pro logują się do domeny. Wszyscy użytkownicy mają
profile mobilne.

I prawie wszystko działa, ale nie dla jednego z komputerów
(dokładnie XP SP3, ale nie ma dodatek SP3 nie ma żadnego znaczenia),
który nie zapisuje profili mobilnych przy wylogowaniu na serwerze.
Podkreślam - problem dotyczy komputera, a nie użytkownika, gdyż
ci sami userzy na innych stacjach poprawnie się logują i wylogowują.
Dotyczy to zarówno użytkowników zwykłych jak i kont administracyjnych
domeny.

Objawy są takie, że profil nie jest zapisywany na serwerze przy
wylogowaniu. Profil na serwerze istnieje, jest prawidłowy, uprawnienia
do plików i katalogów użytkownik ma pełne, pozwolenie na logowanie
też nadane dla tego użytkownika.
Jeśli skasuję kopię profilu lokalnego to przy logowaniu kopia zostanie
pobrana z serwera i użytkownik ma swoje ustawienia. Jednak po wylogowaniu,
nie są one ponownie zapisywane.

Pliki offline są wyłączone.
Przyznaję się - początkowo godzina na stacji roboczej nie była
zsynchronizowana z serwerem, ale po wykonaniu tego (to było ponad
tydzień temu) nadal nie jest profil aktualizowany (daty plików na
serwerze są starsze o kilka dni niż data bieżąca).

Włączyłem debugging profili (UserEnvDebugLevel), ale sorry - nic mi
on nie mówi więcej:
LibMain: Process Name: C:\WINDOWS\system32\mobsync.exe
UnloadUserProfile: Entering, hProfile = <0x68c>
UnloadUserProfile: In console winlogon process
UnloadUserProfileP: Entering, hProfile = <0x68c>
AbleToBypassCSC: Try to bypass CSC
AbleToBypassCSC: tried NPAddConnection3ForCSCAgent. Error 2109
AbleToBypassCSC: Share \\pingwin\Profiles mapped to drive E. Returned Path E:\elzdab
UnLoadUserProfileP: CSC bypassed.
GetExclusionListFromRegistry: Policy list is empty, returning user list =
    <Ustawienia lokalne;Temporary Internet Files;Historia;Temp>
CSyncManager::EnterLock <S-1-5-21-160266700-3390693717-2950398007-3384>
CSyncManager::EnterLock: No existing entry found
CSyncManager::EnterLock: New entry created
CHashTable::HashAdd: S-1-5-21-160266700-3390693717-2950398007-3384 added in bucket 20
UnloadUserProfileP: Wait succeeded. In critical section.
UnloadUserProfileP: Didn't unload user profile, Ref Count is 2
CSyncManager::LeaveLock <S-1-5-21-160266700-3390693717-2950398007-3384>
CSyncManager::LeaveLock: Lock released
CHashTable::HashDelete: S-1-5-21-160266700-3390693717-2950398007-3384 deleted
CSyncManager::LeaveLock: Lock deleted
UnloadUserProfileP: Leave critical section.
CancelCSCBypassedConnection: Cancelling connection of E:
CancelCSCBypassedConnection: Connection deleted.
UnloadUserProfileP: Leaving with a return value of 1
UnloadUserProfile: UnloadUserProfileP succeeded
UnloadUserProfile: returning 1

To wszystko co jest wyświetlane przy wylogowaniu. Różnica czasu
między pierwszym i ostatnim wierszem to ok. 1-2 sekundy.

Jedyne skuteczne rozwiązanie jakie ja znam (bo to nie pierwszy taki
komputer) i jakie istnieją w sieci, to instalacja systemu od zera.
Ale bez przesady - nie o to przecież chodzi.

PS: dajcie mi chociaż wskazówkę czego się chwycić, bo wszystkie tropy
jakie sprawdzałem nie są skuteczne.

Jacek
Received on Fri Jan 30 19:05:11 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Jan 2009 - 19:42:02 MET