Re: access point odbiór i nadawanie w jednym

Autor: <pabi_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 13:26:18 MET

> Zadaj pytanie na odpowiedniej grupie (bo nie zrobiłeś tego),
> przy okazji pisz *pod* postem.
>
> --
> Dominik Siedlak (bachus)
> Na serwerze bachus - login taki mam,
> serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...

To już bardziej rzeczowa informacja. Dziekie tak zrobie.
Ale nie widze w tym nic złęgo że zapytałęm tutaj, naparwde jak mi sei otwarłą
strona tamtego forum to mi sie wyswietliła strona i zero postów.

A jaka jest kara za pisanie NTG ? Biczowanie czy 2 lata w zawieszeniu ?

Pomijając fakt wprowazdania nieporządku za który przepraszam.