Re: Profile mobilne nie sa zapisywane na serwerze

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 31 Jan 2009 - 23:10:35 MET

W artykule <slrngo6g7p.q3u.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl>, Jacek Kalinski
napisał(a):

> Objawy są takie, że profil nie jest zapisywany na serwerze przy
> wylogowaniu. Profil na serwerze istnieje, jest prawidłowy, uprawnienia
> do plików i katalogów użytkownik ma pełne, pozwolenie na logowanie
> też nadane dla tego użytkownika.
> Jeśli skasuję kopię profilu lokalnego to przy logowaniu kopia zostanie
> pobrana z serwera i użytkownik ma swoje ustawienia. Jednak po wylogowaniu,
> nie są one ponownie zapisywane.
>

> Włączyłem debugging profili (UserEnvDebugLevel), ale sorry - nic mi
> on nie mówi więcej:
> UnloadUserProfileP: Wait succeeded. In critical section.
> [...]
[...]

I tu jest pies pogrzebany:
http://support.microsoft.com/kb/897101
Roaming profiles are not saved if you log off a Microsoft Windows
XP-based computer or a Microsoft Windows 2000-based computer

Choć sterowniki były w wersji 162.xx (nie zapamiętałem końcówki),
to zaktualizowałem je do 169.21 (takie są w całej firmie) i...
problem zniknął - profil zapisał się na serwerze.
Nie wiem dlaczego ktoś zmienił wersję sterowników, ale znam przyczynę.
A może na płycie CD do karty graficznej była taka dołączona? Nie wiem.

I faktycznie gdybym zainstalował od nowa, to problem by ustąpił, bo
wersji 162.xx na serwerze nie ma i na pewno nie byłaby zainstalowana.

Jacek