Re: błąd stopu - pomóżcie zdiagnozować przyczynę

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 18:12:24 MET
Message-ID: <glvcei$qun$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Piotr Palusiński pisze:
> In news:gluda1$u3i$1@news.onet.pl,
> *Leszek* <leszek47usunto@poczta.onet.pl> typed:
>> Piotr Palusiński pisze:
>
>>> Pobierz narzędzie ze strony Microsoft:
>>> http://msdl.microsoft.com/download/symbols/debuggers/dbg_x86_6.6.07.5.exe
>>>
>>> Następnie wystarczy uruchomić WinDBG i wybrać w menu File, Open Crash
>>> Dump i
>>> wskazać plik minidump znajdujący się w katalogu C:\Windows\Minidump\
>>> Zobacz co tam sie dzieje.
>>>
>>
>> Dzięki, ale nie mogę znaleźć pliku minidump, bo w okienku Uruchamianie i
>> odzyskiwanie nie miałem zaznaczonej odpowiedniej opcji. To trochę
>> dziwne, bo ten plik powinien być zapisywany przy ustawieniach
>> domyślnych, których nie zmieniałem. Już zmieniłem ustawienia na
>> odpowiednie, gdyby błąd miał się powtórzyć.
>>
>> Sprawdziłem pamięć memtestem i dyski narzędziem Sprawdzanie błędów i te
>> dwa podzespoły są sprawne. Czy fakt, że błąd wystąpił zaraz po
>> uruchomieniu systemu, jeszcze podczas ładowania plików do pamięci, może
>> o czymś świadczyć?
>
> Zajrzyj też do katalogu %SystemRoot%\Minidump
>

Nie mam katalogu C:\Windows\Minidump
Received on Fri Jan 30 18:15:12 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Jan 2009 - 18:42:05 MET