Re: błąd stopu - pomóżcie zdiagnozować przyczynę

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 17:03:52 MET
Message-ID: <glva6n$6a7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

In news:gluda1$u3i$1@news.onet.pl,
*Leszek* <leszek47usunto@poczta.onet.pl> typed:
> Piotr Palusiński pisze:

>> Pobierz narzędzie ze strony Microsoft:
>> http://msdl.microsoft.com/download/symbols/debuggers/dbg_x86_6.6.07.5.exe
>> Następnie wystarczy uruchomić WinDBG i wybrać w menu File, Open Crash
>> Dump i
>> wskazać plik minidump znajdujący się w katalogu C:\Windows\Minidump\
>> Zobacz co tam sie dzieje.
>>
>
> Dzięki, ale nie mogę znaleźć pliku minidump, bo w okienku Uruchamianie i
> odzyskiwanie nie miałem zaznaczonej odpowiedniej opcji. To trochę
> dziwne, bo ten plik powinien być zapisywany przy ustawieniach
> domyślnych, których nie zmieniałem. Już zmieniłem ustawienia na
> odpowiednie, gdyby błąd miał się powtórzyć.
>
> Sprawdziłem pamięć memtestem i dyski narzędziem Sprawdzanie błędów i te
> dwa podzespoły są sprawne. Czy fakt, że błąd wystąpił zaraz po
> uruchomieniu systemu, jeszcze podczas ładowania plików do pamięci, może
> o czymś świadczyć?

Zajrzyj też do katalogu %SystemRoot%\Minidump

-- 
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windows
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
Received on Fri Jan 30 17:35:07 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 30 Jan 2009 - 17:42:02 MET