Re: błąd stopu - pomóżcie zdiagnozować przyczynę

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 09:20:55 MET

Piotr Palusiński pisze:
> In news:glse6e$2qa$1@news.onet.pl,
> *Leszek* <leszek47usunto@poczta.onet.pl> typed:

> Pobierz narzędzie ze strony Microsoft:
> http://msdl.microsoft.com/download/symbols/debuggers/dbg_x86_6.6.07.5.exe
> Następnie wystarczy uruchomić WinDBG i wybrać w menu File, Open Crash
> Dump i
> wskazać plik minidump znajdujący się w katalogu C:\Windows\Minidump\
> Zobacz co tam sie dzieje.

Dzięki, ale nie mogę znaleźć pliku minidump, bo w okienku Uruchamianie i
odzyskiwanie nie miałem zaznaczonej odpowiedniej opcji. To trochę
dziwne, bo ten plik powinien być zapisywany przy ustawieniach
domyślnych, których nie zmieniałem. Już zmieniłem ustawienia na
odpowiednie, gdyby błąd miał się powtórzyć.

Sprawdziłem pamięć memtestem i dyski narzędziem Sprawdzanie błędów i te
dwa podzespoły są sprawne. Czy fakt, że błąd wystąpił zaraz po
uruchomieniu systemu, jeszcze podczas ładowania plików do pamięci, może
o czymś świadczyć?

Pozdrawiam,

--
Leszek,