Re: Opera, RSS

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Jan 2009 - 15:56:15 MET

*1634Racine* pisze:

> goomish in news:mpgff5g0qn99.dlg@fqdn.goomisha.pl
> [.................]

> czy mechanizm podany Ciebie utworzy mi samoistnie,bez konta pocztowego,
> jakis godziwie wygladajacy panel do obslugi rss [kanaly, itp itd]? chociaz
> tak skromnie rozbudowany,jak w maxthonie?

Już nie pamiętam jak to było w Maxthonie (w Operze zresztą też niezbyt
kojarzę ;-) ) ale obsługa kanałów RSS w Operze wygląda mniej więcej
podobnie jak w Thunderbirdzie. Interfejs ten jest zresztą w Operze
identyczny w przypadku maili, newsów i rss (z dokładnością do różnic
między tymi protokołami).
Konta pocztowego oczywiście zakładać nie musisz. Wystarczy zasubskrybować
choć jeden kanał rss.
P.S. Wróć! Jakieś konto trzeba jednak założyć :-). Chociażby "lewe", nie
istniejące i nigdy nie łączące się z serwerem. Tylko wtedy można wygodnie
przeglądać kanały/tematy.
http://www.mojaopera.9g.pl/wiki/RSS_w_Operze
Czy można przeglądać kanały w panelu bocznym niestety nie wiem. OOTB,
prosto z domyślnej instalacji chyba nie, ale nie zdziwił bym się, gdyby po
jakichś sztuczkach jednak się dało. Musisz zapytać jakichś magików od
Opery :-)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]