Re: WinFast 2000/PVR2 brak dźwięku w nagraniu

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 10:30:31 MET

Dnia Mon, 19 Jan 2009 19:11:01 +0100, Bonaventura napisał(a):

> Ja mam ustawiony kraj Polska, ale odpowiednio poprzestawiałem, tam gdzie
> trzeba, PAL D/K oraz PAL B/G. Jak to zrobić pisałem poprzednio. Zresztą
> jest to opisane w polskim manual dostarczonym wraz z oprogramowaniem.
> Pozdrawiam. Mariusz.

Tak, ale czy się wypowiadasz o odtwarzaniu dźwięku podczas normalnego
odbioru czy podczas nagrywania?
Ja użyłem do dostrojenia się do stacji opcji Adaptative Channel Scanning
plus przełącznik systemu związany z klawiszem A, ale sądzę że wybór twojej
metody jako alternatywy do mojej nie spowoduje żeby dźwięk był w nagraniu.

--
Jacek