Re: WinFast 2000/PVR2 brak dźwięku w nagraniu

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 19 Jan 2009 - 00:32:32 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1p3x2kqt2ol3g$.10k7l2j3ktfdz.dlg@40tude.net...
> Witam
> Ostatnio nabyłem kartę TV WinFast 2000 XP Expert. Obsługuję ją softem
> PVR2
> pod XPprof+SP3. Niemal wszystkie programy z kablówki są odtwarzane
> poprawnie a także działaniu całości nie sposób wiele zarzucić ale jest
> kłopot z nagrywaniem. Jak bym nie kombinował z ustawieniem miksera w
> XP czy
> ustawieniami nagrywania, brak dźwięku w nagraniu. Goglowanie niewiele
> dało,
> sprawa ma doniesienia głównie z okolic 2005r i brak wskazówek. Może
> [...]

Wydaje mi się, że jedyną receptą, u mnie działą z kartą Avacs, jest PO
wystartowaniu programu obsługującego, ustawienie żądanego poziomu.
Najpierw poziomu odtwarzania, ten ci nie ucieknie, a potem trzeba
ustawić poziom nagrywania i zapamiętać, bo ci to będzie uciekało. Ja ze
swoją robiłem więcej niż można, nic nie pomogło, włącznie nawet z bardzo
niegrzecznym grzebaniem w Rejestrze.
Oczywiście, po pierwsze primo - musi być kabelek łączący wyjście audio
karty TV, z wejściem audio karty dźwiękowej.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.