Symantec Backup Exec 12.5 - domyślne konto

Autor: <synek29_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jan 2009 - 09:55:02 MET

witam,
zakupiłem ostatnio Symantec Backup Exec 12.5 i mam pytanie odnośnie
konta do tworzenia kopii. A mianowicie czy konto założone w tym
programie jest/musi być powiązane z kontem lokalnym kompa (win2003).
Kopie bez problemu tworzą się na koncie Administratora, ale jeśli
zdefiniuję w SBE nowe konto to niestety kopia się wykłada. Z tego co
wyczytałem w helpie to konto aplikacji nie jest powiązane z kontem
systemowym. Może ktoś ma ten program i wie jak to zdefiniować, bo nie
chciałbym do kopii używać konta admina.