Re: Outlook 2003, 2007 nie pamięta hasła do serwera poczty

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 17:03:50 MET

In news:gkht5i$b56$1@newsfeed.onet.pl,
*harn* <harn@poczta.onet.pl> typed:
> Witam.
> Samba 3.0.20 pracuje jako PDC. Klientami są XP PROF.
> Okresowo wymuszana jest zmiana haseł.
> No i tutaj schody :).
> Po zmianie hasła do systemu Outlook 2003 i 2007
> żąda ponownego wprowadzenia hasła do konta pocztowego.
> Jeżeli hasło zostanie ponownie zmienione na takie
> jak poprzednio Outlook "przypomina" sobie hasełko do poczty.
> Wyniki poszukiwań na google i w bazie wiedzy Microsoft
> sugerowały brak uprawnień w rejestrze do
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider
> oraz sprawdzenie wpisów w
> [...]

HKCU\Software\Microsoft\Protected Storage System
Provider\Nazwa usera\Data\literki-cyferki\literki-cyferki_dlugi numerek\
IdentitiesPass
Usuń wartość binarna "Item Data" = długa wartość (tu jest zapisane hasło).
Teraz wejdż w tą tożsamość (będzie bez hasła), możesz teraz ponownie zalożyc
hasło lub ją usunąć.
Ponadto usuń z:
HKEY_CURRENT_USER\Identities\{dlugi numerek wieloznakowy}
Ten wieloznakowy wpis odpowiada danej tozsamosci a w kazdym komputerze
jest inny. Jezeli znajdziesz wiecej takich wpisow to swiadczy ze jest
kilka zalozonych. Pozostaw te, które Cie intersuja a resztę usuń lub usun
wszystkie a zaloz nowe.

PS. Nadaj sobie uprawniena do tego klucza, defaultowo ma tylko system
http://support.microsoft.com/kb/259416/pl

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]