Re: nie widać ukrytych plików

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 17:07:05 MET

In news:gki0m2$vli$1@news.interia.pl,
*kajus44* <kajus44@interia.pl> typed:
> Komputer zawirusowany, wirus w pamięci operacyjnej (to źle czy bardzo
> źle?)
> Coś porobił, że nie można przełączyć na "pokazuj ukryte pliki i foldery",
> a pod GMERem w katalogu WINDOWS az oczopląsu można dostać od nazw losowych
> ekusxs.exe ohtplt.exe (przykłady z głowy) itd. W dodatku nie można ani
> zaktualnić bazy wirusów w avaście, ani go wyinstalować, ani zainstalować
> nowego bo się rzuca, że w systemie jest już jeden (avast własnie). Jakieś
> rady? Aha, i nie da sie załączyć w trybie awaryjnym, po klikaniu F8
> [...]

Jak przywrócic to opisywałem - poszukaj w archiwum - pierwszy z brzegu
http://groups.google.pl/groups/search?q=hidden+palusi%C5%84ski&start=
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanc­­­­­­ed
wartosc DWORD "Hidden" = 2 zmien na 1 , wtedy bedziesz mial widoczne.
lub opcja - ukrycie znanych rozszerzen w opcjach folderow:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\
Wartosc DWORD "HideFileExt" zmien z 1 na 0
Wyloguj lub Restart

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/b629e83deec07714/411ffd9462b680e1?lnk=st&q=hidden+palusi%C5%84ski#411ffd9462b680e1

PS. Z Twojego opisu system "domaga" sie reinstalacji.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]