Outlook 2003, 2007 nie pamięta hasła do serwera poczty

Autor: harn <harn_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 12:16:01 MET

Witam.
Samba 3.0.20 pracuje jako PDC. Klientami są XP PROF.
Okresowo wymuszana jest zmiana haseł.
No i tutaj schody :).
Po zmianie hasła do systemu Outlook 2003 i 2007
żąda ponownego wprowadzenia hasła do konta pocztowego.
Jeżeli hasło zostanie ponownie zmienione na takie
jak poprzednio Outlook "przypomina" sobie hasełko do poczty.
Wyniki poszukiwań na google i w bazie wiedzy Microsoft
sugerowały brak uprawnień w rejestrze do
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider
oraz sprawdzenie wpisów w
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
\User Shell Folders
Zdarzenie to nie występuje gdy w roli PDC pracuje
2003 serwer.
Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać ten problem.

Pozdrawiam.
harn

ps. Problem przedstawiłem też na p.c.o.l