Re: IE 7.0 - strona startowa

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 16:58:31 MET

In news:gkhoqg$74h$1@inews.gazeta.pl,
*Marcin* <marcin.news@gazeta.pl> typed:
> Witam,
> instalowałem wczoraj na kilku komputerach (XP)
> IE 7 i nie mogłem ustawić strony startowej,
> bo po uruchomieniu przeglądarka zawsze
> wchodzi na microsoft...coś tam, i dopóki się nie
> połączy z Internetem, to nie pozwala ustawić strony startowej,
> problem w tym, że w firmie jest tylko intranet.
> Czy można to dziadostwo jakoś usunąć?
>
> M.

Przejdz proces ładowania tej stronki i następne będzie już z Twoja startową
lub zmodyfikuj rejestr
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
"RunOnceHasShown"=dword:00000001
"RunOnceComplete"=dword:00000001
lub
Uruchom IE bez dodatków
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -extoff
Jesli bedzie ok, to szukaj w dodatkach i go wyłącz.
lub rejestr:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
w pozycjach:
Local Page i Start Page wpisz adresy
Local Page= xxxxxxxxxxxxxxx
Start Page = xxxxxxxxxxxxxxxx

lub użyj Spybot Search&Destroy 1.6 i tu ustaw
http://www.spybot.info/pl/index.html

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]