Re: Jaki czytnik NEWS ?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 10:59:23 MET

Dnia Mon, 12 Jan 2009 20:29:13 +0100, Sempiterna napisał(a):

> Takowoż... zresztą, muszę zauważyć, że jego ewentualne wysypywaniew (ale
> to pod dużym obciążeniem robotą), to akurat choćby dla mnie, byłby
> najmniejszy problem. Usterka, o której pisałem, tyczy się
> nieprawidłowego traktowania wiadomości wieloczęściowych w grupach news.

No nie ma rzeczy bez wad. Mnie się też wysypywał ale przestał kiedy
zmniejszyłem czasy trzymania wiadomości. A do wieloczęściówek używam
Grabita :) Ale jak czytasz codziennie kilka czy kilkanaście grup to Dialog
jest bardzo fajny, pozwala na na bardzo elastyczne używanie, każdy zdoła
skonfigurować go sobie pod indywidualne upodobania.

--
Jacek