Re: Jaki czytnik NEWS ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 10:45:55 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:k4gkbzlme4ul$.1nl8cx6opzl0e$.dlg@40tude.net...
> No nie ma rzeczy bez wad. Mnie się też wysypywał ale przestał kiedy
> zmniejszyłem czasy trzymania wiadomości. A do wieloczęściówek używam

Jak wspomniałem, z tym da się żyć.

> Grabita :) Ale jak czytasz codziennie kilka czy kilkanaście grup to
> Dialog

Grabit - niestety, nie obsługije MIME... A Dialog ma wszystko, UUE,
MIME, yEnc... Ino w pewnych przypadkach (zbyt często, zbyt częst..o...)
aby wydłubać załącznik dalszy w kolejce, to trzeba gimnatyki jak u
ginekologa...
A dokładniej, w moim przypadku, było to traktowanie jako
wieloczęściowych, przesyłek, które nimi nie były... i tu się pierdaczyło
z zawartością. Nie szło tego przeptaszyć niczym, google aż prawie zdechł
od przepytywania... Nijak, niczym, w żaden sposób nie szło tego obejść.
Męczyłem się prawie tydzień... aż poszło w pizdu.

> jest bardzo fajny, pozwala na na bardzo elastyczne używanie, każdy
> zdoła
> skonfigurować go sobie pod indywidualne upodobania.

I gdyby nie ta wada, to już by u mnie hulał... bo pewien defekt
kosmetyczny, to nawet dałby się przeżyć. Ale robić godzinę prawie coś,
co zwykle zajmuje góra 2-3 minuty i to naokoło... sory, OE tego problemu
nie ma.
Boleję, bo choćby mime, uue i yenc w jednym miejscu to dla mnie
reee-weee-laaaa!
Poczekam, może jednak trafi sie lepsza wersja, albo przepytam jakąś
wcześniejszą... Zobaczymy.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.