Re: Jaki czytnik NEWS ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 12 Jan 2009 - 20:29:13 MET

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:djamob5kfnrq$.dlg@chichot.truposza.pl...
> Był 12 styczeń (poniedziałek) gdy o godz. 0:02 *Sempiterna*

> Ja zadnych wad nie stwierdziłem i nigdy mi sie nie wysypał mimo że to
> beta.

Takowoż... zresztą, muszę zauważyć, że jego ewentualne wysypywaniew (ale
to pod dużym obciążeniem robotą), to akurat choćby dla mnie, byłby
najmniejszy problem. Usterka, o której pisałem, tyczy się
nieprawidłowego traktowania wiadomości wieloczęściowych w grupach news.

--
Alleluja i do przodu!
(C) Łociec derechtór.