Re: Edycja rejestru WinXP pod Linuksem.

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 13 Jan 2009 - 10:54:06 MET

Dnia Mon, 12 Jan 2009 21:43:50 +0100, OMSON napisał(a):

> Tak się nie da niestety ;) Dzięki za chęci ale spróbuj z ciekawości
> skopiować/zapisać plik 'software' z katalogu c:\windows\system32\config
> na inną maszynę z Windows'em (przekonasz sie o co chodzi) :)

Owszem spodziewam się że próba podmiany tego pliku na czynnym windowsie się
nie powiedzie bo "plik w użyciu" a jego podmiana nieczynnym spowoduje
niewystartowanie albo jakieś inne dziwne działanie windy z powodu
niezgodności informacji w tym pliku z faktyczną konfiguracją (no chyba że
konfiguracje kompów będą identyczne?) Ale nie chodzi mi o to by jakiś komp
uruchamiać na tym pliku. Czy nie ma programów czy to MS czy innych firm
które potrafią poddać edycji "luźny" plik software czy system?

--
Jacek