Re: Obraz dysku za pomocą xxclone

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 21:06:39 MET

Dnia Mon, 5 Jan 2009 18:58:51 +0100, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:1udaxk19krynh.dlg@kwinto.prv
> [...........]
>
> ale co bardziej [bez wzgledu na to, czy free, czy nie]:
> - xxclone
> - ghost
> - Acronis True Image Echo
> - BootIt NG

BootIt NG z tego towarzystwa będzie najlepszy. 30 dni powinno wystarczyć
na zrobienie obrazu, a odtworzyć go możesz nim b/o czasowych.

Acronisa testowałem, jest skuteczny, ale mi nie przypadł do gustu.

Tak BTW to mając dysk Seagate bądź Maxtora możesz za friko używać
okrojonej wersji Acronisa zintegrowanej z darmowym oprogramowaniem
DiscWizard firmy Seagate.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/