Focus - skrypt .cmd

Autor: daggoni <daggoni_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 22:01:06 MET

Witam,

Mam nietypowy skrypt do backupu na XP zapisany w pliku kopia.cmd a
uruchamiany dwuklikiem.
Wygląda to tak:
- utwórz wirtualną dyskietkę
- zamontuj "flopa"
- uruchom ntbackup.exe (ASR)
- odmontuj wirtualną dyskietkę
- shutdown -s -t 10

Kolejność musi być taka sama jak powyżej.
Jak uruchomię skrypt, to widzę okno wiersza poleceń ale jak uruchamia się
ntbackup to nie dostaje on focusu a tym samym uzytkownik który spojrzy na
ekran, nie wie co się tak naprawdę dzieje aktualnie z komputerem.
Wy też tak macie czy to tylko u mnie takie dziwolągi ? Teoretycznie
ntbackup powinien przecież dostać focus, bo to aplikacja okienkowa (TForm)