Re: Obraz dysku za pomocą xxclone

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 06 Jan 2009 - 15:11:13 MET

Michal Kawecki in news:10nwvesvbelul$.dlg@kwinto.prv
[................]

po 30 dniach jest total blokada robienia obrazu, czy nadal funkcjonalny w
tej sprawie,ale z komunikatem o expire?

dlaczego?
testowales Acronis True Image Echo, czy jakis inny soft acronisa do tego
sluzacy?
[mam wrazenie,ze jest kilka softow acronisa do robienia obrazow,tudziez
operacji wszelakich na partycjach, juz gubie sie w tym...]

thx, wiem, juz mam DiscWizard/acronis.
wiesz moze co w nim odkrojono?