Re: przymierzam się do zakupu visty

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Mon 05 Jan 2009 - 20:00:42 MET

Użytkownik "dziobu" <xxxxxxxx@xxxx.xx> napisał w wiadomości
news:gjtk73$ea5$1@news3.onet...
> Płytki Visty są takie same.

niby support MS twierdzi że nie, ale podejrzewałem że ściemnia
aczkolwiek był sobie windows 98, którego klucz nie pasował do innej płytki
niż dostarczona z komputerem, komputer Optimus dystrybuowany przez Amway

> Serial z OEMowej Visty Basic PL pasował do płytki z Visty Ultimate BOX ITA
> (obie 32-bit). Serial z OEMowej Visty Business ENG pasował do 64-bitowej
> instalki Visty Ult. BOX ITA ;)

no cóż pozostanę przy basic'u, który odbiorę jutro i będę pod wieczór
instalował, w końcu płacę po to by używać zgodnie z licencją