Re: AVAST zawiesza kompa Help!

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 18:33:17 MET

<iveride@gmail.com> napisał:

> u mnie w prawokliku jednak nie ma takiej opcji,

Wyraźnie napisałem: *tu przejedź na na listę programów*.

> zastanawia mnie co moze być przyczyną, czy rezydent spybot?

Dwa grzyby w barszcz...

> jaki darmowy antywirus warto zainstalować,

Jak wynika z lektury grup windzianych - z każdym są jakieś problemy. Wynika
to głównie z panicznego sadzania kolejnego antywirusa na zachwaszczonym
systemie z nadzieją, że może akurat ten coś naprawi.

> co by nie mieć takich niespodzianek?

Co prawda nadal nie do końca rozumiem Twoj problem (bo po co puszczać
skanowanie ze starą bazą wirusów?), ale przejrzyj ubiegłoroczne testy (sporo
tego w Sieci), może coś Ci podpasuje. Ja tam używam Avasta na wszystkich
maszynach jakie mam w zasięgu routerów i żadnych problemów jak do tej pory
nie stwierdziłem, wyjąwszy upierdliwe (na wolniejszych maszynach), bywa że
po kilka razy dziennie aktualizowanie bazy.

JoteR