Re: AVAST zawiesza kompa Help!

Autor: <iveride_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 16:18:45 MET

On 4 Sty, 14:41, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:

> E tam ;-)

> Prawoklik na odpalonym Avaście i pozycja
> "Ustaw skanowanie podczas rozruchu..."

> ashAvast.exe, ale przecież możesz go też odpalić z menu Start.
> Bo co do fragmentu: "nie mam w rozownięciu programów bo mniejszy ekran i nie
> mieści ostatnio zainstalowanych programó" to przecież możesz je sobie
> posortować (menu Start -> Programy, tu przejedź na listę programów i spod
> prawokliku zrób "Sortuj według nazw"). O ile znam alfabet, to Avast z
> pewnością wyląduje gdzieś na czele listy ;-)
>
> JoteR

u mnie w prawokliku jednak nie ma takiej opcji, a w eksploruj w tym
miejscu daje 1/3 programów. Ale to mniej istotne, uruchamiając avasta
jest tam coś jakby link pod panelem gdzie można wylaczyć sprawdzanie
podczas startu, ale to nic nie dało.
wyrzuciłem avasta i jest ok.

ciekawy jest ten Avast :) zastanawia mnie co moze być przyczyną, czy
rezydent spybot? jedyny program jaki chodził w tle.
z avasta jednak rezygnuję, jaki darmowy antywirus warto zainstalować,
co by nie mieć takich niespodzianek?

Pzdr,