Re: Win 2003 STD licencja

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 17:48:20 MET

W liście datowanym 4 stycznia 2009 (16:39:26) napisano:

> Witam!

> Mam windowsa 2003 STD. Do tego dokupione 30 licencji CAL na urzadzenia.
> Jak to jest? Moge podlaczyc 30 komputerow do domeny na raz?

O ile dobrze rozumiem zasady licencjonowania - to możesz stworzyć
domenę, w której jest maksymalnie 30 komputerów. Nie oznacza to
domeny, w której jest 60 komputerów, ale połowa pracuje w dzień,
druga połowa w nocy. Ale niech się jeszcze wypowie ktoś mądrzejszy ode
mnie.

> Ile licencji jest standardowo w Windowsie?

Jak my w firmie kupowaliśmy w październiku, to było 5. Być może
wcześniej było inaczej, ale wątpię.

--
Pozdrawiam
 Yakhub