Re: Jeśli nie instaluje się IE7 i masz zainstalowanego Adobe Readera

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 16:36:22 MET

Użytkownik "Marek Kutyla" <SpamBezSzans@jakis.pl> napisał w wiadomości
news:gflume$1gnu$1@news2.ipartners.pl...
> Wytlumaczcie mi prosze jedna rzecz - po co Wam ta kobyla (AR9) ?

Może dlatego, że modna i nie są "znane" chudsze programy?
Gdziekolwiek na stronie jest dokument PDF, to jest też notka - aby
otworzyć plik, MUSISZ mieć program Acrobat Reader, do pobrania 'tutaj'.
Raz chyba tylko widziałem, że notka kierowała do programu Foxit Reader,
który mi otwiera PDF-y błyskawicznie.
Mogą narzekać ci, co otwierają PDFy z rachunkami od UPC - w niektórych
wersjach FR na ekranie jest kaszana. Receptą jest aktualizacja FR do
najnowszej wersji. Wiem, bo sam tak miałem.
Nie zdarzył mi się jeszcze dokument, którego Foxit nie otworzyłby. A
przecież Foxit, jak ktoś lubi to otwierać w Internet Explorerze,
integruje się z tą przeglądarką.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)