Re: Jeśli nie instaluje się IE7 i masz zainstalowanego Adobe Readera

Autor: ..:: sjf ::.. <somebody_at_unknown.org.invalid>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 15:54:39 MET

Marek Kutyla pisze:
> Tego oto dnia 2008-11-14 13:25, Niejaki/a INVEST bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> Wytlumaczcie mi prosze jedna rzecz - po co Wam ta kobyla (AR9) ?
> Do 3-ki to to jeszcze dalo sie uzywac, no! powiedzmy 5-tka jeszcze
> jeszcze, ale potem to juz z kazda wersja bylo tylko gorzej. Ja wiem
> dlaczego ludzie instaluja nowsze wersje - bo starsze im nie otwieraly
> pdf-ow zapisanych w nowszych, ale na Boga toz to wazy coraz wiecej i
> coraz dluzej sie otwiera! :-(
Ja niestety nie mam wyjścia - na służbowym kompie mam niestety AR8 (nie
9), ale też niezła armata na muchę - 123 MB + 13 MB w common files. Na
domowym nie popełniłem tego błędu i mam Foxit Readera.

--
Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
xmpp:sjf@jabster.pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call