Re: Jeśli nie instaluje się IE7 i masz zainstalowanego Adobe Readera

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 20:46:58 MET

Tego oto dnia 2008-11-14 13:25, Niejaki/a INVEST bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Skąd wiem, miałem to samo, tyle, że ja nie wieniłem AR9 ... AR9 BYŁ JEST I
> BĘDZIE ... a mimo to zainstalowałem IE7 ...

Wytlumaczcie mi prosze jedna rzecz - po co Wam ta kobyla (AR9) ?
Do 3-ki to to jeszcze dalo sie uzywac, no! powiedzmy 5-tka jeszcze
jeszcze, ale potem to juz z kazda wersja bylo tylko gorzej. Ja wiem
dlaczego ludzie instaluja nowsze wersje - bo starsze im nie otwieraly
pdf-ow zapisanych w nowszych, ale na Boga toz to wazy coraz wiecej i
coraz dluzej sie otwiera! :-(

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --