Re: Jeśli nie instaluje się IE7 i masz zainstalowanego Adobe Readera

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Sun 16 Nov 2008 - 21:40:12 MET

> Nie zdarzył mi się jeszcze dokument, którego Foxit nie otworzyłby.

Czy FX ma możliwość podglądu nadruku (overprint preview)? Bo zdaje się, że
wprowadzili to w jakimś najnowszym AR. Dawniej tylko pełny Acrobat to miał.
Czasem to bardzo istotne.

Marzyłby mi się też taki Foxit, którym można by dokonywać choćby najprostszych
zmian w PDF, takich jak wycięcie niepotrzebnych stron. Nie wiem czemu tego nie
wprowadzą - problem w licencjach?

Jeszcze z nieco innej beczki, ale przy okazji zapytam. Jaki polecacie (darmowy)
program do tworzenia PDF-ów (najlepiej jako wirtualna drukarka). Jest ich
sporo - kiedyś, dawno sam kilka testowałem, ale efekty były raczej dość marne w
porównaniu do komercyjnych rozwiązań. Ktoś mi polecał ten: PDFCreator 0.9.5.

Dziekuję,

latet