Re: Tuner TV dla Windows i oprogramowanie

Autor: AdamS <ad.as_at_cut.interia.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 07:45:23 MET

Dnia Thu, 13 Nov 2008 23:36:56 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Witam, teoretycznie pytanie nie powinno iść na tę grupę ale jednak
> wydaje mi się najodpowiedniejsza.
>
> Jaki sprzęt polecacie do odbioru TV (zwykła kablówka)? Przy czym jak dla
> mnie sprzęt to kawałek blachy, którą wkładam do komputera i o tym
> zapominam, pytanie bardziej dotyczy tego z jaką kartą dostarczone jest
> _sensowne_ i _przyjazne_ oprogramowanie do oglądania TV. Kiedyś pod
> Windows[1] się w to bawiłem, ale większość tego oprogramowania w rodzaju
> AverTV itd. to była straszna masakra ciężka w obsłudze. Obecnie nie mam
> pojęcia jak to wygląda, co jest najlepsze itd.

> [...]
Używam MSI Theater Pro 550 na pci-ex dołączone oprogramowanie powercinema 4
pod XP działało tak sobie i było mało wygodne zwłaszcza w strojeniu
programów. Pod Media Center z Visty Home Premium śmiga jak ta lala. W
zestawie był czujnik IR i pilot który bardzo dobrze współpracuje z MC.

--
Pozdrawiam AdamS