Zdalna zmiana hasła na Windows Serwer 2000

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 10:27:24 MET

Witam

Czy zwykły użytkownik może zdalnie zmienić hasło na serwerze domeny ?
Domena postawiona jest na MS Windows Server 2000, ale użytkownik
loguje się lokalnie z MS Windows 2000. Jedynie korzysta z udziałów,
które są mapowane podczas logowania (lokalnego). Komputery nie są
członkami domeny. Może jakaś komenda z lini poleceń ?
nie pytajcie się dlaczego tak to jest skonfigurowane, ponieważ sam nie
wiem. Taki stan zastałem, a nie mogę sobie pozwolić na rekonfigurację
w dowolnym momencie.

Pozdrawiam

Darek