Tuner TV dla Windows i oprogramowanie

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 23:36:56 MET

Witam, teoretycznie pytanie nie powinno iść na tę grupę ale jednak
wydaje mi się najodpowiedniejsza.

Jaki sprzęt polecacie do odbioru TV (zwykła kablówka)? Przy czym jak dla
mnie sprzęt to kawałek blachy, którą wkładam do komputera i o tym
zapominam, pytanie bardziej dotyczy tego z jaką kartą dostarczone jest
_sensowne_ i _przyjazne_ oprogramowanie do oglądania TV. Kiedyś pod
Windows[1] się w to bawiłem, ale większość tego oprogramowania w rodzaju
AverTV itd. to była straszna masakra ciężka w obsłudze. Obecnie nie mam
pojęcia jak to wygląda, co jest najlepsze itd.

Zależy mi aby to było jak najbardziej przyjazne jak to się da. :) Może
Windows MCE? Czy to się nadaje oprócz oglądania TV do normalnej pracy
też (inet, gry, office)?

_____
[1] No sorry nie jestem Windziarzem, używam Linuksa. To pytanie zadaję
bo koledze chcę pomóc coś wybrać. Kolega jest zielony generalnie.