Re: Podmiana plików obsługi płyty głównej podczas startu XP.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 14 Nov 2008 - 05:03:57 MET

In news:c45a1a0e-b65b-4ba2-87f9-d15813e842a2@v22g2000pro.googlegroups.com,
*Użytkownik* <xdplus@gmail.com> typed:
> W sprzęcie padła płyta główna. Po wymianie płyty głównej XP
> professional oczywiście nie wstaje, naprawa za pomocą cd instalacyjnej
> nie rozwiązała problemu.
>
> Natknąłem się w internecie na opisy bezproblemowej podmiany płyty
> głównej, które opierały się o deinstalację sterów od starej płyty,
> podmianie sprzętu i zabootowanie XP który na nowo sobie wykrywał nowy
> sprzęt.
>
> Ja niestety nie miałem takiej możliwości, więc zastanawiam się, czy
> podczas bootowania już na nowym sprzęcie można wejść w tryb, gdzie
> [...]

Wejdz do kosoli odzyskiwania, przejdź do katalogu config czyli:
cd system32\config [Enter]
ren system system.old [Enter]
Teraz skopiuj plik system z Windows\Reapir do System32\config
Copy C:\Windows\Repair\system C:\Windows\System32\config\
Wyjdz z konsoli i wejdz do systemu (bedzie troche poprzestawiane, ale sie
nie martw)
Teraz uruchom Regedit i zaladuj galaz system.old
Usun klucz:
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CrashControl
Zwolnij galaz i wyjdz systemu, wchodzac ponownie do konsoli odzyskiwania.
Przejdz jak wyżej do System32/config
i wydaj plecenie
copy system.old system [Enter]
(wykonaj kopie tego pliku w razie draki)
Exit [Enter]
Wejdź do systemu i zainstaluj sprzęt.

Tu masz opis:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0