Re: filmy w Viście

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 01:57:44 MET

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gffh6h$np1$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "PaweL" <lespaw@pocztakropkaonet.pl> napisał w wiadomości
>
> Nienormalne. Obstawiam felerne sterowniki grafiki...

W rzeczy samej. Albo z innego powodu wyłączony tryb overlay, np.
sprzętowa awaria karty, lub jej taka uroda.
BTW. Robiłem próby w dwuprockowym kompie z NT4 - ciekawe zjawisko,
normalnie odtwarzanie filmów zajmowało system na ok. 90 % (stary
Globalyst 730 i karta bez overlay, dodatkowo dyski w PIO). Dwukrotne
powiększenie widoku... powodowało (przeważnie, w ponad 90 % przypadków)
spadek obciążenia procków do ok. 70 %... 2xMMX 233, RAM 128. Ciekawe,
czy u kolegi pytającego tez tak to wygląda?

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)