Re: Outlook, duże załączniki i timeout.

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 02:10:33 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gfetpr$k3h$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Już się obudziłem ;->
> Pewnie ma limit pojemności skrzynki, stąd taki komunikat.

Alb coś jednak z łączem.
Pamiętam jednak, jakie przeboje miałem z Windows 98 i łączem SDI,
pobranie czegoś z netu to była tragedia. Przejście na NT - płynęło
ślicznie.
W Windows 98 rozwiązałem problem powiększając w system.ini rozmiar
bufora dyskowego, co dało efekt rewelacyjny. Wprawdzie transfer nie był
taki zajebisty jak w NT, średnio o ćwierć, do połowy wolniejszy, ale za
to jak już został zaciągnięty, to dobiegał do końca i był w miarę
regularny. Może tu występuje podobny problem i praca dysku powoduje
zakłócenie transferu na łączu?
Dodatkowo - jakiś czas temu, używając Avast-a, miałem niemal identyczny
problem, dziś już nie występujący. Gdy do wysłania była duża przesyłka,
to OE wysyłając, łączył się z serwerem... tzn. fizycznie z Avastem, a
ten z serwerem, OK, tak ma być. Ale problem na tym polegał, że cała
wysyłka schodziła najpierw do bufora avasta, a dopiero, jak zeszła
całość, zaczęło wysyłać dalej.. Takie coś owocowało, zwłaszcza na wolnej
maszynie tym, ze albo serwer mailowy nie doczekiwał się rozpoczęcia
wysyłki i obrażał się mówiąc timeout, albo, jak szczęśliwie się ie
obraził, to tym razem na potwierdzenie czekał lokalny mailer i on z
kolei się obrażał, że tyle wysłał, a serwer ani be, ani me... a Avast po
prostu czekał, aż wysyłka wyjdzie cała i wtedy zależnie od rezultatu
wysyłał do OE wymaganą odpowiedź. Skrzynkę miałem taką, że wlazł by do
niej w jednym kawalku nawet cały obrazek najnowszego Ubuntu, więc odpadł
limit pojemności skrzynki, zresztą gdyby przekroczyło, to serwer raczej
powinien dać komunikat out of quota, out of space, czy jaki inny,
cokolwiek mówiący o przyczynie niepowodzenia. A u mnie bywało, że
transfer w połowie zdychał... i obrażały się i serwer, i mailer, z
rzadka też Avast.

--
D4
Oddaj krew (nie tylko) dla Filipa... (każda grupa)